Kallt som IS!

Hej hej!
Nää fyfan va kallt de e! Det går ju inte ens att vara inne längre, vart ka man nu vara? Om man inte kan vara inne och inte ute, för på båda ställerna fryser du häcken av dig?
va ska man nu vara då ? Ska man flytta till Thailand kanske?
Men varför klagar jag? Alla vill väll som jag ha en vit jul? Ja men dåså, då är det upp till mig att sluta klaga, för blir det inte kallt så kommer ingen snö! Och de behöver man inte vara snille för att förstå.
Så tummen upp för kallt väder på vintern!
Men det känns som att bo i en iglo , men det är de inte bara jag som tycker !


Is fisk!

Denna is skulptur står på Liseberg. när den kommer ser den ut som en ända stor isklump på 1,8 ton från Kiruna.  Sen när dom har fixat och hackat och slipat ser den ut såhär! Visst är den vacker?
Jag tycker nästan att den är magisk! det ligger något specielt över den, is är magiskt! Man får en speciell känsla att vara i närheten av ett så stort isverk!

Nu ska jag ladda upp bilder från i söndags , sen ska jag äta (:
xoxo/Cajsa.



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0