update - Släpp loss man nu river vi hak igen

Tjenare , vad händer i "sommar" värmen ?

själv har man nyss kommit hem från skolan och käkat lunch (eller ja för en halv timme sen) Haft fotbollsturnering i dag då vilket har varit sjukt tråkigt eftersom jag inte varit med och spelat. Men ett gött gäng så blev dagen ändå helt okej bra. OCH NU VÄNTAS 5 DAGAR LEDIGT, SEN ÄR DET TVÅ DAGAR SEN ÄR DET FUCKING SOMMARLOV !
Ser verkligen fram emot tio veckors ledigt och sen NIAN, sista året i grundskolan.

Vi var ju i Askim i går och gissa vem som brännde upp hela ruggen från BH bandet och upp !? KRÄFTAN myself.
Men vi hade en trevlig dag med mycket skratt och mysigt folk. Så nu taggar vi fredagkväll uppe i S***** ska bli så jävla roligt !

Ni kanske har märkt att jag bytt ut alla rubriker mot meningar ut låttexter. Tyckte de va lite coolt och ser lite roligare ut än "Onsdag den 1 juni" Tycker ni inte ? eller jag bryr mig igentligen inte för jag kommer fortsätta ha de så ;) Härligast är att texten på låten/rubriken oftast inte har ett skit med själva inlägget att göra !! HIHI


Värt att sova någon timme ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0