update - la gente esta muy loca

Nu närmar sej sommarlovet med stormsteg, två dagar kvar bara !! Det är sjukt hur snabbt vårterminen har gått.
Och värmen har ÄNTLIGEN kommit till Göteborg, 35 grader typ 4 dagar i rad ! LOVE LOVE LOVE ! och i går såg termometern ut såhär:

Idag har vi vart och badat hunden i rådasjön, sen har vi haft gäster så jag har inte hunnit med så mycket eftersom jag vaknade vid 12 tiden och det tar ett bra tag för mig att göra mig iordning hahaha.
I morgon är det städdag i skolan börjar 10 och slutar halv tolv. SJUKANS onödigt ! :/

Nu är de för varmt, ska höra med mamma om vi kan dra och bada ! Hihi, hörs sen !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0