update - i wanna be forever young.

bild bevis på mig och min nya bääbis ;


Inte den bästa men ändå ett bildbevis hahaha.

status; i dag har jag haft möte i tre och en halv timme ang. utbytet om en vecka, sen har jag hängt med Anna, Sofie och Frida en stund eller några timmar, vi satt ute på en parkering i solen sen gick vi hem till mig när S & F hade ´tagit bussen gick jag och Anna hem till mig igen och lekte lite mongo, knasade oss med min itelebobo och trakaserade folk på skype :)
ah och nu sitter jag här och funderar på om de är värt att gå och lägga sej ? Va tycker ni !?

Jo de får bli så, ska schnacka klart med dom på skype , sen blir de dejta kuddisen ! see you tomorrow!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0