update - Ett fint slut på alla hjärtansdag.

Mysigt med en kopp tea , min lilla rosa älskling i knäet och NRJ dunkas i hörlurana. Det kunde inte bli ett bättre sätt att avsluta the day of love på.
Har ni haft en fin alla hjärrtans dag ? Jag har haft en helt okej dag faktiskt. Jag och Ottan firade den tillsammans då vi båda är singlar. HAHA. Så det började med en romantisk lunch på SJUKT äkliga pannkakor. Inte så romantiskt med andra ord, sen gick vi ner och köpte fläder cider och lite godis och festade på det. Satt vid datorn en stund och önskade alla en bra alla hjärtans dag sen var vi ute på promenad med Xavi, sen gjorde vi en fin köttfärspaj till middag som först verkade ganska misslyckad, men allt löste sig och det blev super gott !
Sen vart det dax att åka till hundkursen och det blev toppen. Xavi skötte sig toppen allt vart skit bra, vi vart bara 2 stycken så allt vart mycket lättare. Gillar när man är få för då får man den hjälp man behöver, inte för att jag och Xavi brukar behöva speciellt mycket hjälp men ändå. Och så finns det inga hundar som håller på och skäller hela tiden. Så i dag var det lungt. Och min lilla prins är lika duktig som vanligt <3




Nu går ni in på youtube och söker: Neon Trees - Animal.
JAG HAR ALDRIG HÖRT EN BÄTTRE LÅT ! SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BRA ! love love love love

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0