update - a long time ago

I know.


Jag har bara inte tid att sitta vid datorrn, och jag har inte datorn i mitt rum längre den ligger i Lucaz rum eftersom vi bytt rum så jag har det lilla.

Och sen är det så mycket i skolan nu, har en deckare att renskriva och lämna in via mail, Engelska prov nästa fredag och sen har vi haft ett Universeum projekt som vi haft i dag. Vi fick 3:dje pris , en eco-frukost på Scandic hotell(wehoo, nooot)
Men dagen har varit jobbig men helt okej. Jobbade en halvtimme i montern från 09:30-10:00.
                                                        


Nu måste jag börja skriva rent min deckare, vad tror ni om namnet : Inlåst ?!
Jag lägger upp den på bloggen så fort den är renskriven och klar, sen ska ni få årets julklappstips till hela familjen. Men det kommer nog tidigt i december men bara så ni är förberedda.


hörs senare !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0