update - trött & ska gå ut !

Tjena mellan bena !

SLUT PÅ IDÉER!
aja... ett försök.
vi börjar om:

TJENA MELLAN BENA !
har precis käkat, potatisgrattäng & kött och är mätt som ett DJUR. Men sånt är livet, right?
Jasse sitter här bredvid och väntar på att jag ska skriva klart så vi kan gå ut , och jag lovar jag ska skynda mig !
ååh, hatar att blogga när man inte har nått att skriva om, då blir det bara massa onödigt babbel!
TANABANANTAN !
nu ska vi oot och cykla :)
hihihi, Jasse ska skjutsa mig !(: så alla snutar släng er i väggen ! ;)
Kudden behövs för man får så jäcla ont i arslet och på innre låren -.-
men nu drar jag , vi hörs la senare eller ?

                                                                                           


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0