update - samsung sämsta mobilen ever och en knasig of

Nämen Tjenare bloggen !
det var ett tag sedan, det måste jag medge.
Men nu blir det andra bullar, det lovar och svär jag på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har haft mycket i skolan vilket brukar vara min ursäkt, men det är sant , skolan tr mycket tid och när jag väl har tid att blogga finns inget att skriva om,
men nu kommer jag skiva även fast jag inte har ett PISS att skriva om.
JAG MÅSTE SÄGA: KÖP ALDRIG EN SAMSUNG ! ALDRIG ALDRIG! JAG HAR AFT IN I 2-3 VECKOR OCH DEN ÄR REDAN PAJ!
JÄVLA JÄVLA SKIT !
SÅ FORT DEN KOMMER TILLBAX FRÅN LAGNINGEN SKA MAMMA FÅ DEN! JAG TÄNKER INTE ANVÄNDA DEN IGEN,ALRID ALDRIG IGEN KOMMER ALDRIG MER RÖA SKITEN! DÅ HAR JAG HELLRE MIN GAMMLA SKIT SKRUTT MOBIL ! jag ska börja spara igen så jag kan köpa en rosa w595 igen!
det var den bästa mobil jag har haft! DET VAR ALDRIG NÅGRA PROBLEM MED DEN !
JÄVLA SAMSUNG SLÄNG ER I VÄGGEN I HATE YOU !
JAG INNER INGA ORD PÅ HUR JÄVLA MYCKET JAG HATAR ATT JAG KÖPTE SAMSUNG! AARGH SÅ JÄVLA JÄVLA FEL , FAN FAN FAN JAG SKA FAN STÄMMA BÅDE ELGIGANTEN OCH SAMSUNG OM JAG INTE FÅR PENGARNA TILLBAKA!
mitt råd: KÖP ALDRIG SAMSUNG !

En knasig dagens outfit kommer komma i morgon, då ska ni få gissa en sak som inte stämmer med outfiten !
Men den kommer bli najs antagligen.
Och i morgon är ju sista dagen i skolan innan 4 dagars helg ! JIPPIE !
nej nu vill jag inte blogga mer för jag är alldeles för arg på min EX mobil,(notera EX) och på att jag inte kan hitta en låt på youtube !

                                                                                                     


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0