update - Marabou Polka !

ÄR DEN GODASTE MARABOU GENOM TIDERNA !
JAG DÖR BOKSTAVLIGT TALAT FÖR DIGESTIV, MEN POLKA ÄR ÄNNU GODARE.
Jag har lite halv svårt för mint och polkagrisar men detta är det godaste Marabou någonsinn gjort!
När jag först såg att dom skulle lansera det efter Marabou Passion, tänkte jag; hahaha idioter, detta kommer aldrig gå. Den kommer smaka BAJS !
Men inte då, Hanna hade köpt med sej en liten 100 gramare till skolan och jag fick smaka och det var som att komma till himmlen !
Det var den godaste smaken jag någonsinn smakat(inom choklad då)
Jag älskar choklad  med detta är oslagbart !
Jag är så jävkla glad att jag fick smaka av hanna, för om jag inte hade gjort det hade jag aldrig köpt den, det var samma sak med vinter , jag hann aldrig smaka den eftersom jag var rädd att den var äklig, men alla säger att den är skit god!
Jag gillade förra året sommar special den med jordgubbar, en detta hmmmm så jävla mycket godare...

Har du inte testat den polka smakande chokladen än ?
DÅ GÅR DU NER TILL NÄRMASTE AFFÄR NU OCH KÖPER EN !
THATS IT!


my new baby!
och den är beroende framkallande, så akta er!

                                                                                                         


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0