update - Godmorgon !

Tjena fena !
Vakna nyss av att mamma satte sig vid datorn utan att ens fråga om jag var vaken, det är alltid så på söndagar det är bara att dundra in och tända lampor och köra in stolen i skrivbordet och vänas !
Men visst det är lugn puckar OM MAN INTE ÄR TRÖTT!!!!
j*vl*r !

Jag känner att min söndag (likasom lördagen) kommer att bli händelse LÖS ,?
jag, Hanna & Donja planerade att gå till Liseberg i dag och kolla på när GB gubben gifter sig med GB flickan , men jag vet inte om det blir av, för jag har inte hört ett knyst från någon av dom, men men !
Om vi inte åker dit ska jag iallafall pallra mig ut och gå en lång promenad , typ bort till Eklanda ?
Jasse hänger du på ?
Annars går jag själv, och sen ska jag slänga upp lite bilder till er från min & mammas mys kväll ute på ballkongen i går, vi satt och åt godis(i detta fallet jag) , drack vatten i hennes fall vin & pratade gammla minnen från min födesel fram till nu typ. Riktigt mysigt , hur kan man komma ihåg saker som hände för 10 år sedan ?
Jag menar jag satt och babbla om saker som hade hänt när vi bodde i Vallda/Kungsbacka...
Kanske ska göra ett videoklipp där jag pratar lite gammla minnen ?
Okej kanske inte att som vi snackade om i går, då blir det videoinlägget lite över 2,5 timmar !!
och vem pallar kolla på de, + att youtube's gräns är 10 minuter.
Men jag ska korta av historian lite och så får ni ta del av den! 

Men nu ska jag käka , sen ska lillebror sitta vid datorn, jag kanske tar promenaden då... för jag blir så j*vla rastlös om jag inte får sitta vid datorn och jag inte har något annat för mig, eller kanske ska städa rummet ??
aja vi får se, men vi hörs senare i vilket fall!

                                                                                                     

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0