update - Go' Morgon

Har nyss gjort mig färdig för skolan ! (:
börjar 09:50 i dag men ändå är jag klar en hel timme innan jag börjar, jag får inte det att gå ihop , aja what ever !
Kommer ni ihåg i går när jag sa att jag hade bränt mit på armar och bröstkorg ? Jag har en röd vit tröja på mig och den går ton i ton med min hud ! OMG !


Denna tröjan har jag, men den ser mer röd ut än vad den är !
Men min hud är snäppet ljusare bara ! OMG ! sjuuuuukt !
Solen är farlig jag lovar er. ALLA NI SOM ÄR RÖD PIGGMÄNTADE (STAVNING) SMÖRJ IN ER !!!!!!
annars kan det sluta illa mina små älsklingar !
aja nu måste jag bädda för mamma & pappa så dom inte blir sura när dom kommer hem, kanske hinner skriva innan jag går ,
smell yuah later !


                                                                                                                  


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0