update - bilder som fångat min uppmärksamhet;

Bild nummer 1:

EUH?
Stackars kille, men även stackars tjur, så mycket tjurar som far illa i tjurfäktings festivaler och fäktningar i Spanien och andra länder varje år, får matadoren(mödaren på spanska) faktiskt skylla sig själv !!

Bild nummer 2:

Sillkung har jag hört att den heter ?
GROTESK !
stor jävla platt äklig skabbig sill ? :O
och kolla huvudet, URSH JAG HATAR FISK !

Bild nummer 3:

Mario Irl ?
Jag tycker faktiskt att han skulle vara grymt söt om han var riktig :)
tycker inte ni ?

Bild nummer 4:

Om man korsar Justin Bieber & Mr. Bean , kommer resultatet bli såhär, GRYMT SEXIGT!

Bild nummer 5:

Jag vet inte varför detta föl fångade min uppmärksamhet om det för det svarta huvudet, att den puttar på en fotboll eller för att den är så grymt liten , jag vet faktiskt inte !

Bild nummer 6:

Dessa bilder är verkligen sjukt läskiga , snacka om att lurar hjärnan/ögat till max!
hur funkar det ? vad är det som gör att vi tror att mönstret rör sej ?

Bild 7:

Detta är oxå sjukt läskigt och sjukt svårt, snacka om konsentration !
fick testa 3 gånger innan det gick!


                                                                          


                                                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0