update - BESÖKS REKORD !


OMG OMG OMG OMG !
Jag har haft besöks rekord ser jag ? :)
JAG VILL TACKA ALLA LÄSARE FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG, OCH VÄLKOMMNA ALLA NYA, NI ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMMNA !

anledningen till att jag inte har bloggat sen söndags, är för att jag råkade ut för ett dataförbjud, som skulle gälla till söndag men det börts i går.
MEN KAN NI FATTA´? ÖVER 800 BESÖKARE :D:D
TACK TACK TACK ALLA SOM HJÄLP TILL!
                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Donja

haha. grattis <3

Men alltså du har ca 19 besökare dagarna innan och efter så det var bara en dag :P

2010-05-20 @ 16:24:23
URL: http://sweerch.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0