update - behåller denna!

jag har suttit och studerat min nya design ett bra tag, och vankat av och an om jag ska ha den eller inte !
och tro mig det är fruktansvärt svårt, men nu har jag bestämmt mig !
JAG BEHÅLLER DEN!
jag trivs fruktansvärt bra med den, den är enkel ,snygg och helt i rätt färgkombo och absolut min stil!
Så nu får ni se denna under ett bra tag!
Men om det är någon som vill göra en design så får ni gärna göra det , helst i turkost & lila eller grönt och lila ! och sen skicka koderna till : [email protected]
Men tänk på ; det är hård konkurans ! för jag är helt kär i denna designen !
Men jag kanske gillar eran bättre, men denna får sitta där den sitter fram tills att jag hittar min personliga lover!
TAKE IT OR LEAVE IT !

                                                                                                                  


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0