update - bädda, plocka in kläder & fixa mig

Ja rubriken säger allt, jag ska få detta gjort innan jag tänker sätta mig vid datorn igen, jag ska som sagt hinna ut och cykla innan Ottan ringer, om jag har tur kanske jag hinner duscha innan de.
Men vi får se vad jag gör av tiden!
Men vi hörs när jag har bäddat, plockat in kläder, tagit på mig kläder och fixat till håret lite.
så ska jag skriva ett snabbt inlägg, sen hoppar jag upp på hojen och drar iväg till Toltorp och tillbax!
tror att jag tar rundan bakvänt idag !
Talk to you guys later !

                                                                                                            


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0