update - 100515

Dagens humör: Trött/sliten & glad
Dagens planer: Inget, kolla på film i kväll & blogg, juste köpa lite sura godisar, min mun längtar
Dagens kändis:

Lady Gaga - för att hon är så jävla cool !

Dagens serie: South Park
Dagens låt: Tom Pulse- Cuando
Dagens nedräkning: 14 dagar kvar tills Jag, Donja, Rovia och co. åker till TALLINN !
Dagens smink och hår: osminkad, håret i en boll och liggen tuppsatt
Dagens väder: Molnigt & regn då och då.

                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg kolla in min blogg och va med i tävlingen du kan vinna en länkning


Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0