update - 100 inlägg i månaden ?

Jag satt nyss och funderade, jag har skrivit 603 inlägg (med detta) och jag har haft bloggen i 6 månader, vilket måste betyda att jag skriver i genomsnitt 100 inlägg i månaden ?
vilket jag tycker är ganska duktigt för en liten bloggare som jag, jag menar jag skriver inte så intressanta inlägg, men ändå så är det massa folk som läser och jag har kommit upp i 600 inlägg, någonstans borde ju motivationen finnas och anledningen till at ni läser ? eller ?
jag kanske är helt ute och cyklar ?
det kanske inte alls är folk som läser, ?? jag kanske inte ens har en blogg för allmänheten ??
den kanske bara är ett utkast !
hmm.... ?



                                                                                           


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0