update - TALLINN 2 JUNI

2 JUNI/ONSDAG; Jag sov som ett djur i hyttsängen på båten och orkade inte gå upp och öppna för Therese där hon stog på utsidan och bankade som en idiot för att väcka oss , som sagt jag orkade inte gå upp och öppna så det fick donja äran att göra. Sen var det dax att fixa sej och gå ner och äta buffefrukost , yummie !
Sen stack vi tillbax till hytterna skojjade lite med ett par ryssar sen var det dax att gå av båten och sätta sej på bussen mot GÖTEBORG !  men det var även 8 långa timmar hem  och det gick alla på nerverna eftersom alla var så himmla trötta så det blev mycket tjafs i bussen. Men jag lyckades få några timmars sömn efter att dom skulle av i Lindköping stigt av, sen lekte jag, Nellie & Lollo några sitta i bilen lekar typ gissa djuret och sånt , men det tröttnade vi snabbt på, sen var vi ÄNTLIGEN hemma i götet igen och mamma hämtade mig och tjejerna på terminalen när jag kom hem gav jag presenterna till familjen sen träffade jag Jasse lite, sen somnade jag som en stock och jag sov som ett djur hela natten !


SAKNAR TALLINN REDAN !

                                                                                                                 

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0