update - TALLINN 1 JUNI

1 JUNI/TISDAG; Vi vaknade åter igen av att Therese väkte oss, men denna gången ville jag & rovia gå upp för vi skulle få en timmes hel kropps massage ! Klockan 8 på morgonen , det var riktigt gött ! Sen fick vi äta hotell frukost själva eftersom dom andra redan ätit så fick vi äta själva sen gck vi ner och badade och väntade på att dom andra som fick massage sen var det ut på stan igen och äta snabbt sen var det dax att fixa för hemresan på båten. Så vi packade och sen väntade vi i en halv timme sen kom LIMOUSINEN som skulle ta oss till terminalen + att vi fick åka en timme NAJS NAJS ! Sen då gick vi på båten och åt buffe igen, denna gången shoppade jag som ett djur i taxfree till mamma, lucaz & pappa, sen gick vi runt och pratade med massa fulla svenskar, SKIT ROLIGT ! hahaha blev typ kär i en av dom, han var så himmla gullig ! Skojjar inte, vi baah; pratar du svenska ? Han baah; ah? ni då ? vi baaH, ah vi me ? e du från sthml ? han baah; det gör ni inte alls ni pratar finska, japp! så diskuterade vi det med honom om vi pratade svenska eller inte sen sa han ohfan efter varje mening :) fett söt! Sen träffade vi en till full svenne som hade ISBLÅA ÖGON! gissa vem som dreggla ? och svarthårig där kom 5 liter extra liter.


                                                                                                             


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0