update - Only one day left

Ja det är sant, jag lägger ner bloggen i morgon. Så njut av den sista tiden här på Cajsadaahl. Kommer nog aldrig börja blogga igen, det går mig lixom på nerverna !
Så hej då i dag är sista dagen med update !




HAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!
Jag skoja bara, varför skulle jag sluta blogga ? HAHAHAHA, jag älskar bloggen och jag älskar er läsare så varför lägga ner ? Jag har ABSOLUT INGA planer på att lägga ner den närmaste framtiden, ska försöka ha denna bloggen i MINST 1 år.
Anledningen till rubriken har inget med bloggen att göra, det är bara så att det är only one day left på min lediga tid för i morgon kommer lille prinsen hem och då blir det mycket jobb, som att ha barn ungefär har jag hört att det gämförs med. Men jag är så jävla glad att han ÄNTLIGEN kommer, jag skiter i om det tar hela min fritid han är värd mer än så!
Jag kommer att ägna så mycket tid med honom nu på lovet så jag vet inte om det kommer bli så mycket update, ska försöka hinna med minst ett inlägg om dagen iallafall!
Men nu vet jag ju inte hur det blir det kanske blir gott om update, självklart ska ni få följa Xavis utveckling frömför era dataskärmar, mycket valp bilder och mycket annat.
JAG LÄNGTAR EFTER DEJ XAVI !

       


                                                                                                          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0