Tack Ottan för att du gick med !(inlägg nr. 300!)


Ja, idag har man varit och sett på Göteborg's horse show !
Det var faktiskt skoj, har några videos som jag tänker visa för er om en stund !
Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft !
Horse Show med Lucaz och Ottan, sen rusa hem och kolla på OTH sen kolla på AFV(amerikas funniest home videos!)
Sen kolla På Grey's Anatomy.
Sen åkte Ottan hem, och jag & mamma drog och köpte Thaimat (yummie)
Och nu sitter jag här !
Som det ända som är tråkigt är att mamma är väldigt sur :(
Ska ladda upp videosarna nu:)



vänta med spänning !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0