i Kenzas blogg : EN TÄVLING :)



Kenza har oxå en liten tävling i sin blog, där man kan vinna en bärbar dator från HP Compaq, med mobilt bredband !
Blev helt överlycklig när jag såg detta och tänkte: JAG MÅSTE VARA MED ! här med eftersom ju mer man är med och tävlar om ju större är chansen att man vinner om man har tur, men jag brukar ligga på oturs sidan så det hade varit underbart om jag kunde få vara en lyckost för en gångs skull och inte en  olycksfågel !
Eftersom min vanliga och min laptop har kraschat så skulle detta rädda mitt liv !
Jag skulle bli super glad om jag vann, för jag är verkligen behov av en ny dator :)
eftersom mina datorer har kraschat så skulle detta vara som vatten i öknen !
HOPPAS HOPPAS HOPPAS !

Kommentarer
Postat av: Linda

Hos blondinbella.se kan du också tävla om exakt samma sak. Kram Big Sis L

2010-02-20 @ 23:38:44
URL: http://inlindad.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0