hmmm.....

Funderar seriöst på att gå och lägga mig !
Så jävla trött, har inte vart så här trött såhär tidigt på länge ....
igår var jag oxå skit trött men då hade klockan passerat nio, men nu är klockan inte ens åtta !
omg !

snacka om att jag har haft ont i under kroppen i dag!
Halkade i går på en isfläck och slog i rumpan skit hårt, och idag gör det för jävla ont !


Ska jag gå och lägga mig?
äsch, jag slår på tv:n och kollar om det går något bra på den dära burken och om det inte gör det går jag och lägger mig !
Go' natt, för jag tänker inte blogga mer idag iallafall !
                      
                                    Sov gott, hoppas på att vara piggare i mon !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0