alla hjärtans dag ?



Snart är det alla hjärtans dag har jag hört ?!
Ja det är bara en vecka kvar!
Hur ska ni små söta gulliga människor där ute fira denna igentligen helt onödiga dag !?
Fast det är en otroligt gullig ide att låta folk som har den stora kärleken fira att dom har varandra !
Så aa, hur ska ni fira den ?
Själv ska jag var ingen stans, ska vara helt ensam som alla andra år, och kommer nog altid att vara ensam på alla hjärtans dag !  :/
Får väll vara med familjen som alltid, !

Jag tycker personligen att alla hjärtans dag ska vara sista februari alltså 28 de. Inte vet jag varför men det är en speciell dag på året eftersom det bara är februari som slutar den 28de ja om det inte är skott år då för då slutar den ju den 29 de.
MEn då är det ju ändå en speciell dag.



   
                                         Hur ska ni fira alla hjärtans dag ?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

SLUTA SVÄR NU ;( & jag vet vf du vill ha alla hjärtans dag den 28/2..... för då har mammut namnsadg JUE:)))

2010-02-08 @ 10:21:44

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0