update - Sjuk...

Igen... Två dagar förra veckan och nu igen ? VAD FAN ÄR DETTA !?
Jag hade ju inlämning av sexnovellen också, men det löser Donja(tack älskling)
Nu är det magen som krånglar, i går på liseberg jag har nog aldrig haft så ont i magen och det fortsätter idag, herre gud, vart är världen på väg ? Nä det vet inte jag heller. Men nu skall jag iaf bädda ner mig med mitt älskade gröna mango tea och titta på vem kan slå Filip och Fredrik.
Vi hörs senare, jag kanske slänger upp min sexnovell så ni får läsa den, men bara om ni vill :)

                                      

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0