update - Jag funderar på att...

... Skaffa ett jobb för att tjäna pengar ?
Hur låter inte det, det låter ju hur bra som helst, nu är det ju så att dom flesta arbetsplatser inte annställer folk under 15, men det finns säkert någon liten jävel som behöver hjälp. Och kom ihåg jag gör det bara för pengarnas skull. ett tag funderade jag tillochmed på att ta betalt för att städa mitt egna rum, men den ideen gick snabbt boert för det skulle inte mamma & pappa gå med på. Inte ens om jag lovade att putsa golvet och funstret med en tandborste.
 =

Tips på vart jag skall söka jobb ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0