update - God morgon

på er alla där ute, sovit gott ?
det har jag iallafall, mycket gott, tror jag. Idag blir det att vara hemma och fixa inför i morgon. Jag ska slänga i mer "färg" moose i håret, det blev ett skimmer av rött bvid hårbotten, då jag har en rejäl utväxt kommer topparna inte bli så röda som botten, men även det skimmrar lite i rött. Ni ska få en bild i morgon jag skall göra det två gånger i dag och en i morgon så får ni se resultatet, är faktiskt lite halvt nöjd för jag ville ha lite mer skimmer i rött men det kanske kommer nu när jag fyller på med färg i dag, vem vet ?
Funderar faktiskt på att göra en färgning , en toning kanske i riktigt rött, alltså inte naturligt orange utan rött rött rött :)
Men det får vi se hur det blir med den saken, jag har ju förstört mitt hår så j*vla mycket med all den mörka/svarta färgen jag höll på med för 1-2 år sedan, tappade ju mer än halva håret, alltså i tjocklek. Jag hade grymt tjockt hår innan jag började färga det och nu har jag jätte tunnt :/ Så det känns ganska kast faktiskt.


Nu ska jag duscha håret och kleta i moosen så får vi se hur det blir denna gången, ska faktiskt försöka göra det själv denna gången, i går hjälpte mamma mig för att jag ska kunna göra det själv, men´det får vi se hur det blir med den saken, kommer säkert bli flammigt, men eftersom det bara är ett typ av balsam som ger färg så gör det ju inget då kan jag ju bara sätta  nytt eller fylla på.

Vi hörs senare !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0