update - kl. 08:03:14

go' morgon bloggen !
Sitter just nu och dricker ett glas vatten !
Och nu undrar ni VARFÖR jag är uppe såhär tidigt? på ett lov.
Jo det ska jag förklara för er !
1. Min bror börjar fritids klockan 8 så han väckte mig 1 minut innan han gick, alltså 07:51
2. jag är hungrig, vilket inte är en ursäkt !
3. JAG OCH OTTAN SKA  UPP TILL GUNNEBO OCH PROMENERA MED EDDIE IDAG ! :)
där hade vi en ÄKTA ursäkt ;)
vilket faktiskt inte var en ursäkt utan en orsak !
men iallafall.
nu ska jag snart ringa ottan efter att jag bädda mammas och pappas säng.
jag ville bara visa er att jag lever.
talk to you later!



                                                                                

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0