update - Innan läggdax!



- jag har nyss fixat mitt wii.
Så nu ska jag fixa mig för natten, ladda med massa vatten bredvid sängen(halsont)
och så ska jag nörda ANIMAL CROSSING - LET'S GO TO THE CITY !
lovar er kommer spela hela natten ! ;)
jag kan föröska ta lite bilder på mina figurer och sedan ladda upp på bloggen :)
i stället för som vissa bloggare gör tar kort på när dom spelar CS eller Sims så tar jag kort på mitt Wii spel :)
Men nu ska jag dra om jag ska hinna spela lite :)
vi hörs i mon, ni får sova så gott !


                                                                        

Kommentarer
Postat av: Hanna

YAAAY! FUNKAR DET NU!!!

wiie, älskar det spelet hahahaha får ju damp och typ tog alla frukter som jag kunde se :)

2010-04-02 @ 22:46:50
URL: http://hahosis.blogg.se/
Postat av: Cajsan

Svar till Hanna;

japp jag fixade det :)

så nu kan man spela både de och MARIO KART :d

hahahahahah, typ, vi kan ta en dag och spela lite spel på mitt wii :)

2010-04-03 @ 09:55:34

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0