update - sent 27 maj

Sitter på skype och pratar med Anna om spanjorerna. Skulle vara så jävla underbart om man bara kunde sätta sej på ett plan ner till Las Palmas och bara vara där och umgås med dom !

I morgon är det konfirmation , jag ska inte konfimera mig utan Hanna, Anna , Marcus och Jesper ska så jag ska gå dit och titta på dom när dom ger sina löften till gud, eller vad man ska kalla de ?
Hade jag inte hoppat av konfan skulle jag också gett mitt löfte till gud i morgon tillsammans med dom, men nu hoppade jag av och det ångrar jag i bland.
Nu blir de nana kudden , ska upp 08.00 i mon för att hinna fixa mig och ta mig till kyrkan, vill man ha bra platser får man vara där MINST en timme tidigare.


Go' natt folket !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0