update - Känsliga tittare varnas.

Fick ett samtal från pappa för c:a 2 timmar sedan, då ringer han och säger att jag måste komma hem och ta ut hunden för att mamma har halvt skurit av sig fingret med spisskrapan. Så jag ringer henne och frågar vad som har hänt, då säger hon att hon skulle hjälpa Lucaz att skrapa bort ett klistermärke från hans Nintendo DS , och så slant hon med spisskrapan så nu har hon ett stort jack i fingret. Så jag frågar vart hon är då promenerar hon till jungfruplatsen(inte långt) men den vårdcentralen är stängd så då istället för att gå hem och hämta bilden så promenerar hon till Mölndalsbro och det är en bit speciellt om man har ont och blöder som ett offer.
Så nästa gång jag ringer till henne då sitter hon i väntsalen och har precis fått bedövning och väntar på att få sy.
HÄRLIGT ! fredag den 13:de var för 2 dagar sedan INTE I DAG ! Så säger jag att jag ska ta cykeln och cykla och möta henne nä då går hon hellre själv genom hela mölndal mitt i natten.... :'(

                  
Aj,aj,aj... Halsfluss och ett sytt finger vad mer ska min älskade mamma råka ut för ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0