update - Judgment day ?





Jorden går under på Lördag runt 18 tiden sägs det. Vad ska man säga om det ? Ska man tro på det och leva ut och göra allt mann kan och lite till innan på Lördag. Eller hoppas på att vakna upp den 22 Maj och inse att allt var bullshit ?
Jag vill inte tro på det, men undermedvetet tror jag på det, för jag är rädd utav bara helvete. Men som mamma sa om det händer då dör vi alla, ingen överlever.
Jag hoppas att gubben som gått ut med detta bara har glömt ta sin medicin eller att han drack lite för mycket whiskey till frukosten, men om det nu inte är så, då är det ganska konstigt att INGEN upptäckt detta "budskap" i Bibeln tidigare. Jag menar det är gärna inte bara han som har ågnat sitt liv åt att studera/granska Bibeln.
Och detta är en grej som har med religion att göra. Men vi som inte tror på gud då ? Vad ska vi göra hade gubben tänkt sig ? Jag menar något man inte tror på kan ju inte straffa en eller ?
Jag kan gott tänka mig att det kommer ske en stor naturkatastrof , men att jorden går under ? Njaa.. jag vet inte riktigt.

Vad tror ni? Tror ni att detta är slutet för männskilgheten? Eller är detta bara rent BULLSHIT ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0