update - Dags att skärpa sig

Hello people. Som ni kanske märkte så tog jag en ganska lång blogg semester , men är pepp på att börja dela vardagen med er igen.
Nu är det en ny månad (1maj) så då tänker jag att det är rätt läge att börja om från början, inte helt från början men ni fattar, en KICKSTART helt enkelt.
Och ska blogga så ofta det går då skolan och Xavi går först. Men i mån om tid och något att skriva om lovar jag att uppdatera.
Jag hoppas att ni som läser fortsätter läsa, jag har märkt att statistiken har minskat ENROMT under den tid som jag haft "semester" från c:a 350 till 100 om dagen :( Så ni ska vi sträva efter fler läsare.


OCH DET BÖRJAR NU!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0