update - Classroom without borders.

Tjenare, sitter just nu och funderar lite över vad som komma skall. Nu har ni inte den blekaste aning om vad jag snackar om det är så aftt skolan är med i ett projekt som heter "CWB" Classroom without borders,(klassrumet utan gränser)
Detta innebär att vi på våran skola i Sverige har kontakt med en skola i en annan del av världen. Och skolan vi har kontakt med ligger på Kanarie Öarna(Spanien) Vi gör då ett utbyte som det heter på 10 dagar med aktiviteter och annat roligt, dom ska även vara med på våra vanliga lektioner(någon/några dagar under tiden ndom är här), dom kommer hit och vi åker till dom. Och dom börjar med att göra ett besök här i Sverige, och alla som har anmält sig kommer att ha en spanjor/spanjorska hemma hos sig dessa tio dagarna. Vi har vetat om detta sedan sjuan. Men fick reda på vilka som ska ha en gäst hos sej för bara någon månad sen, och allt har varit chill och vi har inte snackat så mycket om det i skolan, enda grejen som börjar göra mig skakis är att dom kommer OM TVÅ DAGAR! Onsdag kväll 19:00 ska vi hämta dom på Landvetter.
Mitt rum och min gaderob ser ut som ett bombnedslag. Hon kommer tro att jag inte vet hur man städar !!
Det är i dessa situationer man skulle behöva en trollstav som bara trollade bort allt och gjorde så det hamnade på sin plats.
Så nu kommer jag få ägna hela dagen i morgon åt att städa. Ni kommer få mycket bilder och så från kommande tio dagarna så ni får hänga med på allt kul som vi ska göra. Bland annat en hel dag på Liseberg :)

Nu ska jag hämta Xavi, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och min kompis har en blogg tillsammans där vi skriver från mode till kläder och tips osv... Ta en titt om det är något för dig! Hur mår du annars? :)

2011-05-03 @ 16:51:59
URL: http://inspirationbrides.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0