update - HJÄLP

Tjenare, jag har nog bestämt mig för att börja om på nytt med en nyblogg, men inriktning XAVI och självklart lite om livet,shopping och så klart en gnutta Fernando Torres. Men de mästa inläggen kommer att handla om Xavi och livet som Lagotto ägare.
Men jag har ett problem. JAG SUGER PÅ ATT FIXA IHOP EN DESIGN.
Så om någon där ute är pigg på att hjälpa mig med en fin design till bloggen, så är det bara kommentera :) SKulle vara super om någon med knep och knåp intresse ville hjälpa stackars mig som inte kan ett dugg om att fixa ihop bloggdesigners :(

Framtills att den kommande bloggen fått en design och jag har fixat till allt som jag vill fixa så kommer jag uppdatera här. Ni kommer få all info om när bloggen flyttas om, och själklart den nya adressen.
Kommer dock att ha kvar denna ifall det skulle vara så att jag vill ge en update här. Eller så kommer alla vardags inlägg att ploppa upp här som shopping och mina dagar och den andra bloggen bara lägga fokus på Xavi. Som dubbelblogg typ. Jag får se hur jag gör. Och ni kommer få all information innan något ändras, så dont worry.

Hörs om ett tag, och om ni vill hjälpa till med designen: KOMMENTERA , så kommer vi överrens via mail !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0