update - No promises

NU vill jag bara fråga en sak ?

Okej så här ligger de till; är de bara jag som har dagar då man inte orkar höra något ?
Asså inte att man är trött utan att man får panik på alla ljud, bara har lust att ställa sig upp och skrika: HÅLLKÄÄÄFTEN till allt som ger ljud ?
Som nu när jag käkade frukost så startade jag spotify, efter 30 sekunder på "Vamos a la playa" kände jag bara " Snälla schhh snälla !!" Bytte genre på musiken till Melissa Horn och Håkan Hellström, lyssna på en och en halv låt. De funkar fan inte ? Och nu tvingar jag mig själv att lyssna på Shayne Ward. Låtar som jag ÄLSKAR och nu ger dom mig hat vibbar. Pitbull's låtar funkar lite bättre.
Men de jobbiga är jag måste ha musik när jag sitter vid datorn de funkar inte annars och nu blir man bara irriterad ? Hmm... va kan detta bero på ?
Är de fler än jag som har sånna här dagar ? Isåfall säg till. Har aldrig känt såhär innan helt knas. Så om något vet hur man blir av med dessa panik känslor så säg till.


FÅR PANIK !!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lilla Gumman :) exakt så kan det bli OM det är för mycket ljud & tjat om allt omkring & FRAMFÖR ALLT om man inte sover & får lite egentid :/ POK Mamma

2011-07-04 @ 07:30:14

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0