update - det sa kambom

(ett  avreagera inlägg)


Nu skall jag vara uppriktig mot er !

JAG ÄR HELT JÄVLA PISS TRÖTT PÅ DESSA JÄVLA RAKETER !
Okej nu vårdar vi språket.
Nej jag skojar inte med er , är så sjukt trött på smällare nu så det finns inte, helvetes jävla skit ! Nyår är ju förbi för länge sedan? Måste man hålla på och smälla nu då ?
Jag hatar raketer, kommer aldrig köpa en raket till i hela mitt liv. Jag gillar raketer jag tycker dom är härliga, fina och totalt as fräcka, men när min lilla bäbis är så rädd så han inte vågar gå ut då är gränsen passerad. För länge sedan.
Jag och Ottan var ute på en promenad med Xavi förut. Så när vi kommer utanför lågstadieskolan som ligger 250 meter i från våran lägenhet , då står det ett gäng äldre ungdomar/vuxna, och jag vet vilka det är så jag vet att dom är melan 17-25. Och dom drar en tända på 15 raketer samtidigt precis när vi går förbi, då vi gick bakom skolbyggnaden var det inte planerat av killarna att skrämma slag på hunden, men Xavi blir så rädd att han bara skriker och ylar och svansen som klistrad under magen och han drar och drar och drar för att komma hem, trode ett tag att han skulle slita av sitt eget huvud. Har aldrig sätt honom så rädd, jo en gång i sen sommras när det kom en JÄTTE åsk knall då va han snäppet räddare. Men det hör inte hit !
JÄVLA IDIOT JÄVLAR SOM INTE KAN HÅLLA SEJ BORTA FRÅN ALLMÄNNA OMRÅDEN MED DESSA JÄVLA RAKETER.
Det finns 4 speciella anledningar till att jag är speciellt förbannad på dessa personer.
1. Det är förbjudet att smälla alla former av raketer/smällare på allmänplats.
2. Det är OLAGLIGT att köpa ut/langa raketer till under åriga.
3. vilken jävla idiot skjuter raketer mitt på ljusa dagen ??
4. NI SKRÄMDE LIVET UR MIN HUND ! JÄVLA FANSKAP!

Jag tycker att dom skall förbjuda raketer helt och hållet, ni kanske tycker att jag över reagerar, men när man har en hund eller ett annat djur som är livrädd för raketer så ser man på skiten med helt andra ögon, tänk om alla kunde använda ljudlösa raketer som faktiskt finns helt ljudlösa och riktigt vackra att se på. Eller sådana Khom Loy tror jag dom heter, som lapor med eld i som gör att dom flyger upp i himmlen, omm alla släpte sånna vid tolvslaget i stället så hade vi inte haft problem med alla djur som faktiskt till och med dör i rädsla av fyrverkerierna. Eller om alla hade GIGANTISKA TOMTEBLOSS ! och gick runt med dom runt tolvslaget, Sådana och khom loy är ju det bästa allternativen.


                      
                             
DÖD ÅT FYRVERKERI TILLVERKNINGS FÖRETAGEN !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0