update - Spanska prov , taskigt !

Nu det första vi har på morgonen (08:30) Så ska vi sätta oss ner och ha Spanska prov, hur taskigt är inte det?
Inte nog med de , utan jag har: Svenska, Engelska, Matte, NO & So läxa. Tror dom vi är några jävla superhumans eller ?
Ibland undrar jag om våra lärare komunicerar med varandra över huvudtaget ? Som t.ex. innan Sommarlovet, typ bland dom sista riktiga skoldagarna hade vi 5 prov och två förhör på en vecka.
Som det stod på 9:ornas klasströjor förra året:

                                "VARJE DAG FÖDS EN NY LÄRARE, ANVÄND KONDOM !"
                                                        



hörs sen, om jag överlever dagen !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

men Linda är ju lärare...

2010-09-10 @ 12:08:21
URL: http://metrobloggen.se/mims

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0