update - bio i morgon

Med O !
ska bli så roligt, vi ska se, The kids are all right. O's idol spelar en av huvudrollerna(josh hutcherson)
Så då ska vi gå och se den, och kameran hänger med så jag kommer slänga upp bilder.
Hoppas att filmen är så bra som den verkar vara, jag kollade trailern och den verkar grymt bra , så vi får se om den lever upp till förväntningar, kommer göra en liten resention att den i morgon kväll. Så då får ni se vad jag tyckte om den :)


                                       

Någon som har sett den?

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Guud ska bli så grymt kul!

love you! <3

- O

2010-09-24 @ 18:30:52

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0