update - Varför försvinner

allt gott ???
Den frågan har jag ställt mig väldigt länge, allt gott bara försvinner för att något annat äkligt puttar ut dom ur affärerna , varför är det så ?
Och andra länder har mycket godare smaker på saker och ting. Sverige är ju totalt efterblivet.

Jag vill ha tillbaka:


1.
Solero shots - godaste glassen genom tiderna ! Den är fruktansvärt saknad, snälla GB ta tillbaka den !!
2. Magnum Double - Godaste magnumen, buhu att den är borta , jag och Jasse typ knarkade den varje gång vi köpte glass.
3. Fanta wildberries/vilda bär - ÄNTLIGEN ÄR DEN TILLBAKA ! och jag hoppas den är här för att stanna.
4. Fanta fläder/shokata - Den är också saknad, den finns utomlands vet jag.


En smak på fanta som inte finns i sverige men finns utomlands som jag vill smaka är:

FANTA BLUBERRY ! Hur gott låter inte det ?? buhuhu varför är sverige så efterblivet ??



Finns det något du saknar som inte finns i affärerna längre ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0