update - Måste jag ha rubrik ?

Hejsan eran favor bloggerska här.


Sitter just nu med Ottan och vi har snott Donjas dator , mohahaha.
Donja käkar lunch så deå passa vi på att ta datorn, busigt busigt. Kvällen i går helt underbar , vi käka på thairesturang (yummie) och sen köpte vi fanta wildberries(ännu mer yummie) Sen gick vi hem och kolade 2 avsnitt av kungarna av Tylösand. Sen ringde vi och terrade folk via telefon hahah folk fick typ damp.

Men nu kommer mamma och hämtar mig så jag måste sluta skriva
bjuder på en bild när vi ändå håller på.

                      


vi hörs när jag är hemma igen.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0