update - Måndag ?

Fyfan va helgen gick fort , skulle lätt behöva minst 4 dagars ledigt till...
Men kan trösta mig med att det är halv-studiedag i morgon, ganska gött sen hade ju en hel studie dag suttit finare men nu är det som det är.
Okej då var det snart fredag igen, det kanske hjälper om man intalar sig själv att det snart är fredag. Eller vad tror ni ?
Men stå ut två hemska veckor till sen är det 1 hel veckas LOV !
Typ hej och välkommen till bloggen som drivs av bloggerskan som älskar att vara eldig året om.
Men tyvärr så funkar det ju inte så, tyvärr.

Nej nu ska jag fia det sista innan skolan, vi hörs sen !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0