update - En blandad lista.





1. http://thejuicydetails.blogg.se/
- min absoluta favorit blogg, tjejen som skriver den har så cool stil, så ni som inte läst borde läsa och de är NU!

2. Fanta Wildberries är tillbaka i affärerna.
- så sjukt bra. Min absoluta favorit dricka. Jag har längtat sen den försvann typ 2003 efter dens comeback. OCH NU ÄR DET ÄNTLIGEN TILLBAKA !
Drack den idag det var precis som att komma till himlen, så för alla er Fanta Wildberries fans SPRING TILL PRESSBYRÅN !

3. Att vintern snart är här.
- så sjukt najs. Läntar lite efter snön faktiskt, jag menar ska det vara kallt kan det äl lika gärna bli riktigt jävla kallt med en gång ?

4. The kids are all right.
- en toppen film, verkligen en av mina favorit filmen. Jag lovar er om ni ser den (som jag rekomenderar) kommer ni INTE bli besvikna.

5. Skummt prat mitt i nätterna.
- ja , ni vet man har en kompis hemma som slaggar över och klockan börjar närma sig 1 tiden, kroppen börjar bli riktigt trött lika så skallen och man vet inte riktigt vad man snackar om igentligen, man bara babblar på. Så sjukt kul. Som i natt jag och O låg och babbla om drömmar , konstiga former och irriterande ljud.

6. Dialekt.
- jag skulle vilja ha min mammas norrlänska, men hon verkar inte vilja dela med sej. Dialekt är ju verkligen sjukt fint.





1. Låååånga skolveckor.
-
tycker att man bara borde få gå 3 dagar i skolan, Måndag Tisdag & Onsdag. SEN HELG!

2. Tovigt hår.
- finns det något jobbigare när det gäller håret ? Än när det tovar sej som bara den ? Det tog 40 minuter för mig förut att få ut tovorna jag hade i håret. ARGH blir så förbannad.

3. Kissies blogg.
- den mest töntiga, omogna och patetiska bloggen i hela bloggvärlden. "Internationella besök inte Kissies blogg dagen" De evenemanget finns på Facebook, och kommer garanterat att delta. 29 okt. för er som också vill vara med. Ända gången jag kollar den bimbons blogg är om jag behöver få garva. Som när jag är på dåligt humör då klickar jag mig in på hennes blogg och då blev dagen genast roligare. Jävla människa alltså ?

4. Munsår/herpesblåsor.
- så sjukt jobbigt, jag har det på underläppen assa det är så äkligt och det kliar ju så mycket. Det hamnar garanterat på hetdiss listan, usch !



Synpunkter på listan? kommentera eller maila !


Kommentarer
Postat av: Karin>.<

ja jag håller med kissie (eller som jag kallar henne kissie pissie! passar henne perfekt!)är värdens fånigaste korkade puckade fjortis!!!

hatar henne mest i hela bloggvärlden!:D haha

2010-10-12 @ 20:17:31
URL: http://stardollzandra.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0