update - Petter är kärlek

Absoluta favorit just nu om man bort räknar från Daniel Adams-ray och Gubben i lådan. Men Petter, det är konst. Han musik är så sjuuuuukt grym!
Ni som inte lyssnat i denna grabb borde göra det NU med ögonaböj.

Mina favoriter:
Repa skivan.
Min click.
Min kärleksaffär.
Det går bra nu.
Vinden har vänt.
Livet e en bitch.
Så klart.
Mikrofonkåt.
Fredrik Snortare & Cecilia Synd.
Good Damn it.

Antingen söker ni "Petter" på Spotify. Eller så skriver ni in Petter och låten ni vill höra på Youtube. Jag rekkar Spotify för då får man med alla goa remixar också !

                       

GOOD DAMN IT !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0