update - Liverpool vs. Chelsea

              

En minut kvar så sparkas matchen Liverpool - Chelsea igång på Anfield. Vilket betyder att Liverpool har hemma match. En viktig match att vinna för att inte Chelsea ska ta onödigt många poäng.
Tyvärr så måste jag säga att jag tror att Chelsea kommer ta hem segern. Och jag säger det med tungt hjärta. Självklart hoppas man på röd seger. Men Chelsea är otroligt grymma, går ju nästan inte en match utan att dom vinner med minst 2 mål gjorda. Usch ryser av tanken hur mycket stryck The Reds kommer få.
Men men , STÅ UPP FÖR DITT LAG ! så är det bara !

Vilket av lagen hejar du på i denna match ? Är du  eller  !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0