update - backstage i kylskåpet

I'm so sorry...
Men jag har verkligen ingen lust att blogga. Känns ibland som om jag borde lägga ner detta.
Om 12 dagar fyller bloggen 1 år, känns som att det kommer bli som med daahliiich att bloggen läggs ner på 1 årsdagen. Men om det händer nu kommer det ingen ny då är det done. For real.
Men på samma gång så är kraften till att jag kommer sakna bloggen så stark att jag vet att mitt liv kommer bli jätte tråkigt utan er. Men på samma gång blir man av med alla måsten. Och skuldkänslorna när man inte uppdaterat på två dagar. Sen vill jag inte ha en "jag bloggar när jag känner för det" blogg heller. För då kommer den gå åt pipan. Seriöst.

Ibland skulle jag bara vilja starta en blogg med lösenord där jag kan skriva ner det som jag inte delat med någon. Bara skriva ner känslor och tankar , där ingen kan läsa och sätta sin fula näsa i blöt. Eller ha åsikter om hur man känner/tycker.'

Men jag skulle sakna er för mycket om jag la ner bloggen. Så nu skippar vi det negativa snacket för jag kommer inte lägga ner bloggen , inte än på ett tag. men ni får stå ut med kass update ett tag. Speciellt nu när jag är hemma och är sjuk. Har varit hemma 2 dagar från skolan nu. Och mår skit, så då är man inte jätte haj på att blogga.
                                        


i see you guys soon !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag tycker du ska krya på dig & sen bestämma OM du ska blogga lr inte:) LOVE YOU mamma

2010-11-19 @ 19:09:08

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0