update - ängeln sänd från himlen.

När hjärtat svalnat och morgonen gryr, när utsikten är utblek och verkligenheten styr, när drömmarna har slocknat , när varmt blivit kallt är du fortfarande den som är vackrast av allt.
Dagsljus förvandlar dej ej, du är alltid den som är vackrast för mig !!
 ♥♥♥


Jag ska vara ärlig, du kan vara riktigt otroligt jobbig. Och du är duktig på att gå en på nerverna. Men du är den vackraste av alla änglar. Varje dag är jag lika rädd att gud ska komma till mig och hämta tillbaka sin finaste ängel.

Skulle offra mitt liv för att rädda dej min lilla prins ! ♥ Du kommer alltid vara den som ligger mig varmast om hjärtat, vet inte vad jag skulle ta mig till om någon tog dej i från mig.
Om du bara kunde förstå hur jävla mycket du betyder för mig. Jag vet att jag kan vara hård och skälla på dej ibland eller rätt ofta, men det är för att skydda dej från det som är farligt. Som bilvägen ,hur många har jag inte sagt till dej att du inte får springa rätt ut i gatan och jaga löv? Jag vet att du inte förstår vad jag säger men så många gånger måste du ändå förstå att man inte får göra så. En dag kommer det hända en olycka. Usch ! bort med tanken !


JAG ÄLSKAR DEJ MIN LILLA LAGOTTO PRINS ! ♥

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0