update - yes, solbränd, fan röd !

Tjena Bloggen !
Läste nyss ut New Moon aka. När jag hör din röst. GRYMT BRA !
Jag satt ute i rävekärr förut medans min brorsa spelade fotboll och läste, mysigt mysigt, gassande sol :), satt i linne och fotbollsshorts.
ME LOVE !
Men det fanns två nakdelar; Jag brännde mig så nu ser jag ut som en TOMAT !
(anledningen till rubriken)
och nakdel nummer 2. Jag satt och stor lipa som en liten unge helt ensam på bänken på gräsmattan och tårarna bara rann och rann och rann !
jag har jätte svårt för att bli berörd av böcker men detta är fan katastorf, jag grät som bara den till boken, jag grät så mycket att jag inte kune läsa för att tårarna var ivägen sen blev mina solglasögon helt och håller alldeles smutsiga från saltet från tårarna så då fick jag ta av mig dom i stället.
Sen när vi kom hem käkade jag och nu läste jag ut boken.
Har oxå råkat ut för en riktig solfrossa... FAN !
Jag mår illa och sitter med 2 täken och tjocktröja på mig , men det går snart över, hoppas det är varmt ute för jag ska gå ut och köpa jordgubbar !
smell yaah later !

 
                                                                                                          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0