update- tyvärr sista i dag !

Go' Natt bloggen !

Nu är det så att jag är ganska halvt om halvt trött,
och vill inte förstöra ännu en dag med mitt tjat om huvudvärk och att jag är trött, så nu tar jag mitt förnyft till fånga(soo donja style) och går och lägger mig.
Det lär behövas efter en natt med halv bra sömn.
I morgon LOVAR jag bilder från Lucaz "vuxen" kalas, bilder på mina ny målade naglar(som jag är tvär stolt/glad över) Jasse målade mina naglar förut i dag, det tog typ 2 timmar för vi fick göra om det 78452169841232485 gånger, och så bilderna från min,Ottan & Donjas mysiga tjej kväll! ;)
så i morgon finns mycket gött att se fram emot, så checka in i morgon någon gång efter 11 ?
tror jag om jag typ inte går upp halv 11 då lär ni få vänta till 12:30! ;)
men jag lovar att det ska komma upp så fort som möjligt.
sov så gott, så höres vi i mon!



ÄNNU ETT GRATTIS TILL LILLEBROR ! <3

                                                                                      

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0