update - trött på:

MIN OTROLIGT FULA DESIGN !
FINNS DET INGEN JÄVEL DÄR UTE SOM KAN HJÄLPA MIG ELLER ????
*snyft, snyft*
Jag känner att det är inte kul att blogga eller göra reklam för bloggen med en sådan grotesk design !
det skulle vara himmelskt snällt om någon eller något där ute kunde ta sej någon timme och slänga i hop en design till mig ! :(
Jag skulle kunna sticka åt den som gör det en slant för besväret, och så en länk till din blogg. Om du har någon?
Så snälla snälla snälla, vem som helst som har erfarenhet av att göra designs till blogg.se, kan du inte hjälpa mig ?
Hade jag varit teknisk och kunnat photoshop hade jag gjort det själv, men jag kan inte :/
och det bannar jag mig själv för,därför ber jag er om hjälp, känner du någon som kan göra designs eller du kanske är en jävel på det själv ? :)
MAILA DÅ: [email protected]

TACK SÅ LÄNGE, JAG SER FRAM EMOT ATT NÅGON HJÄLPER MIG !

                                                                                           

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0